Oficial web site: Nós

Na columna da esquerda hai caralladas :), enquisas, fotos, o arquivo do blog, quenes somos, videos (nos cales pinchas sobre eles e reprodúcense arriba de todo do blog) etc ; no centro os relatos (made in ness&figui ) das aventuras do grupo. Pasade e mirade, non fai falta petar nin pagar entrada ^o) estades na vosa casa... Hai moito que ver! O_O Agradécense os comentarios, porque eso é o que manten vivo o blog, os que fan que día a día nos animen a escribir no blog! ({) EsPeRaMoS QuE VoS GuStE!!! ;)

miércoles, 22 de agosto de 2007

Tocoume...!!

Pois si, oxe mercores 22 de agosto marcho pra Barna...unha merda a verda pois perdo o mellor dia das festas, pero tranqilos qe xa volvo o domingo á noite, asi qe vos tedes qe joder xa qe vades ter qe aguantarme igual xDD...pero bueno qe vos botareii de menos estes 4 dias e vos a min non qe xa o sei xDD.

Total qe por unha boda teño qe marchar pra ala, e resulta qe a boda é o sabado a noite, en fin....qe ala van as festas tomar polo cu! pero ainda me qedan o domingo,lunes e o mellor dia, a empanada!!

Bueno pois eso, qe despois da lauriña tocoume a min marchar, pero eu so estou perdido x terras estranxeiras 4 dias xD...Aber se teño tempo e vos traigo un recordo...( non o vou facer pero qedo ben dicindoo....)...
O avion sae as 22.00 e marxo de eiqui as 7 polo qe aproveitareii a tardiña pra estar ca "panda" e despedirme da xentiña.

Estos dias deixareille o blog ao primo figui (sí,somos todos primos) pra qe vos comente estos dias...pero non sei eu se estara en condicios de facelo pois comezan as FESTAS e non sei eu...xD

Ala con dios!! ^_^ (desexademe bon viaxe !! xD)

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Io specialmnt t echar d- mi amr... nu sbs lo q io te qero...
bss wapu!!!

-->mire<--

Anónimo dijo...

XD

Anónimo dijo...

oli�as pekenos!! k tal x aii??
aki as primas (estas d vdd!!:P) So and Silvi na kas dsta ultima aburridi�as perand a vr se algn se digna a bixar.. e dixms wen k karallo dixar un cment!!gg
wen.. dste komntario d "mireia" nda k dcir.. (xDDDD) o k si k se botara d menos o nessinho entre as moits borraxeirs dsts dias.. (xDDDD) xro wen.. vlvia oxe a n8 nn??��gg po xa sta!!..sOfy: ainda nn xe paguei o xupito..xDD e se vs pa n8 d hx nn pasa!!jj sIlvI:(diske eu tamn dbia alg.. xD gg) pois eso nda mais k dcir a pasalo ben!! bk�ss okm8

as pimas(so & silvi)